سرخط خبرها

ادعاهای جنجالی علیرضا بیرانوند در تلویزیون+ ویدیو| امیری در ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل!

  • کد خبر: ۱۸۵۸۴۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳
ادعاهای جنجالی علیرضا بیرانوند در تلویزیون+ ویدیو| امیری در ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل!
علیرضا بیرانوند با حضور در تلویزیون ادعاهایی جنجالی را مطرح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعاهای مختلفی را در خصوص مسائل گوناگون مطرح کرد که قطعا با بازخورد فراوانی در روزهای آتی روبه رو خواهدشد.

وی در خصوص کیفیت بد زمین آزادی گفت: تا آنجایی که می‌دانم یکسری بهانه وجود دارد که به خاطر آن تا چند هفته ما و استقلال نمی‌توانیم در آزادی هوادار داشته باشیم. یک میزبانی به ما بدهند که چمن خوب داشته باشد. چرا بازی ما با النصر در مشهد یا رفسنجان یا اهواز که چمن فوق‌العاده‌ای دارد برگزار نشد؟!

بیرو با انتقاد از تعطیلی لیگ بابت بازی‌های تیم ملی امید گفت: برای تیم امید ما در بازی‌های آسیایی چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد؟! چه دلیلی دارد سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری همراه تیم امید به هانگژو بروند؟!

وی در خصوص بازی با رونالدو گفت: مصدوم بودم، اما دلم می خواست به تیم با حضورم انگیزه بدهم که موفق شدم به بازی برسم. از بازیکنان ما کسی به دنبال پیراهن رونالدو نرفت، شاید باشگاه رفته‌باشد! 

بیرو گفت: رونالدو بین دو نیمه به داور گفت قصد بازیکنان پرسپولیس زدن مچ پایم است. در خصوص وحید امیری باید بگویم با شناختی که از او دارم، به بازی با الدحیل می‌رسد.

ویدیو صحبت‌های بیرانوند در برنامه میثاقی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->